sobota, 21 września 2013

Żyję....

Hej ho :)

Niestety różne sytuacje rodzinne, zdrowotne i zawodowe sprawiły, że brakło mi czasu na bloga i prawie że na rękodzieło, jeśli się to niedługo się to zmieni, to nadrobię. Pamiętam o wszystkim, co mam tu jeszcze zrobić, jestem mega ciekawa, co tam u Was słychać i cieszę się, że Obserwatorzy ode mnie nie pouciekali...

Żeby nie było tu tak łyso, dorzucam pozdrowienia od mojego krzywozębnego piesa :)


To ja na ten moment tyle, ściskam Was mocno i do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. no nareszcie..!!!!! już klikam w ankietę i polecam komu mogę

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę, bardzo się cieszę że wracasz:) dzieci mam niestety za małe do ankiety.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie przyjemnie przeczytać coś do Ciebie :) Dzięki za odwiedziny i komentarz; każdy jest dla mnie ważny. Będzie mi miło, jeśli zajrzysz ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...